Serviceabonnement voor particulieren
We bieden u graag ons serviceabonnement aan. Via een serviceabonnement profiteert u van ons beste maatwerk.
Wat is een serviceabonnement?
In een serviceabonnement bekijken we regelmatig uw financiële situatie. Komt die nog steeds overeen met uw behoeften?
Of is er aanpassing nodig? Daarnaast zorgen we voor advies. We begeleiden u bij al uw vragen over financiële zaken en verzekeringen.
We adviseren: onafhankelijk en op het juiste moment.
hetadvies.nl is niet verbonden aan verzekeraars, banken en andere dienstverleners, integendeel: bij ons staat ú centraal.
Daardoor weet u zeker dat u een onafhankelijk advies krijgt. Betaalt een dienstverlener ons provisie? Dan storten we die op uw bankrekening.
We scheppen duidelijkheid: we helpen u bij uw administratie.
Het is nu eenmaal zo: een compleet pakket aan financiële producten gaat vaak gepaard met een aanzienlijke administratie.
Wij houden uw complete pakket aan verzekeringen en financiële diensten in de gaten en adviseren u als dat nodig is.
We begeleiden: u kunt op ons rekenen bij schade-afhandeling.
Heeft u schade opgelopen? Dat is al vervelend genoeg. U zit dan niet te wachten op een flinke stapel papierwerk.
Wij helpen u graag bij schade-afwikkelingen, maar we zijn er ook voor preventief advies. Wat kunt u doen om schade te voorkomen?
Verder bent u één keer per jaar welkom voor een gratis gesprek. Dat kan bij ons op kantoor, maar we komen ook graag naar ú toe.
In dat gesprek (75 minuten) kunt u al uw vragen en opmerkingen kwijt.
Wat kost een particulier serviceabonnement?
Voor u als particulier zijn er twee varianten.